21 Aralık 2011 Çarşamba

Club Asteria

Club Asteria herkese tavsiye ederim ben teyzemlerle gittim tek çocuk olmama rağmen çook eğlendim. hayatımda geçirdiğim en güzel tatildi. özellikle animatörlere (nono abi,tarık abi,selçuk abi,sinan abi ve jimnastikçi ablalara) çok teşekkürler kaydırakçı mehmet abinin ve aşçıların güler yüzlülüğünü unutmamak gerek ANTALYAYA GİDECEKSENİZ BURADAN BAŞKA BİR YERE GİTMEYİN.

15 Ekim 2011 Cumartesi

Papillon Zeugma

balayımızı geçirdik ve çok doğru bir tercih yapmışız, sonrraki yıllarda gittiğimiz otellerde aynı kaliteyi bulamayınca insan zeugmanın kalitesini daha bi iyi anlıyor, bu senede ayscha ya gitmeyi düşünüyoruz ve büyük olasılıkla memnun kalacağımızı düşünüyorum.

10 Ekim 2011 Pazartesi

Club Asteria

Club asteria beleğe 2010 temmzunda balayımızı geçirmek üzere gittik. Oradan ayrılacağımız son gün çantamda paraların eksilmiş olduğunu fark ettim. Hemen otel yönetimini haberdar ettik. Otel yönetimi geldiğinde “bizim personelimiz böyle bir şey yapmaz, muhakkak siz koyduğunuz yeri unutmuşsunuzdur, biz sizin yerinize arayalım” dediler ve odadaki yatağa kadar kaldırıp altına baktılar, dolaptaki battaniyeleri açıp arasını didik didik aradılar. Bütün eşyalarımızı aradılar (özel hiçbir şey kalmadı). Ben şikayetçİyken bir anda aranan ve suçlu konumuna düştüm. Yapılan muameleye çok sinirlendik, jandarma çağırmaya karar verdik ama jandarmada çantanız parmak izi almaya uygun yapıda değil gibi cümlelerle geçiştirdi bizi. Biz paramızı son ana kadar kasaya koysaydık bunları yaşamıcamızı biliyorduk. Başımıza gelen olayda ise yönetimden sadece ilgi duyarlılık ve araştırma yapacaklarına dair bir cümle beklerdik. Balayımız için gittik, paramızın kaybolmasından çok yapılan muamelenin üzüntüsü içerisinde evimize döndük. Dolayısıyla bu oteli KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUZZ..

10 Eylül 2011 Cumartesi

Xanadu Resort Hotel

ben tatile gelmedim ama duydugum kadarıyla iyi bir personeliniz var
ve istikrarlı bir kuruluş personeline deyerveren bir otel örnek teşkil ediyor
veyönetim kadrosu iyimiş bende adam eve otelde calışan bir servis elemanıyım örnek bir kuruluş oldugunuz dan teşekür ederim calışan lara

9 Eylül 2011 Cuma

Ela Quality Resort

Bayram tatilini Ela da geçirmeye karar verdik ve doğrusu keyifli geçti.Geldiğimiz andan itibaren gideceğimiz güne kadar çalışanlar çok ilgiliydi ve güleryüzlü.Çok sayıda otelde kaldık ancak böyle bşir ilgi ve karşılığı gördük dersem doğru olmaz.Çalışanlar çok farklı,herkes işinden keyif alıyor.Yemekler için söylenecek tek şey eğersunulan bu çeşitlerde halen bir şeyler bulunamıyorsa PES İnsan çeşit bolluğundan ne alacağını bilemiyor kaldı ki bir çok yerde yiyecek ve içecek sunuldu.Bahçede yapılan Mangal çok iyidi. Biz tekrar gitmeyi düşünüyoruz zira memnun kaldık. Objektif olup hakkını vermek lazım. Havuzlar ,Bahçe,Çocuk merkezi,odalar,özellikle Lobi,Barlar ve özel mekan restoranlar,hepsi enfesti.

23 Ağustos 2011 Salı

Xanadu Resort Hotel

mükemmel bir tatil geçirmemizi sağladığı için Xanadu çalışanlarına teşkkr ederiz . eksiksiz kusursuz bir tatil tam anlamıyla herşey dahil. kaydırağı özellikle türkiyede nadir bulunabilen bir şey . yemeklerine diyecek bir şey yok harika hizmet için hepiinize tekrrar teşekkr ederz

11 Ağustos 2011 Perşembe

Ela Quality Resort

Yemekleri mükemmel denecek kadar lezzetli ve çeşitliydi. Kızım gittiğimizde 1,5 yaşındaydı ve bebekli ailer için ince düşünülmüş bir eğlence merkezi var. Ancak sezonun bitmiş olması sebebiyle aktivitesi az gibi geldi bana. Ancak spa fiyatları uygun ve kaliteliydi. Temizlik ve hijyen en önemli konuydu.