15 Ekim 2011 Cumartesi

Papillon Zeugma

balayımızı geçirdik ve çok doğru bir tercih yapmışız, sonrraki yıllarda gittiğimiz otellerde aynı kaliteyi bulamayınca insan zeugmanın kalitesini daha bi iyi anlıyor, bu senede ayscha ya gitmeyi düşünüyoruz ve büyük olasılıkla memnun kalacağımızı düşünüyorum.

10 Ekim 2011 Pazartesi

Club Asteria

Club asteria beleğe 2010 temmzunda balayımızı geçirmek üzere gittik. Oradan ayrılacağımız son gün çantamda paraların eksilmiş olduğunu fark ettim. Hemen otel yönetimini haberdar ettik. Otel yönetimi geldiğinde “bizim personelimiz böyle bir şey yapmaz, muhakkak siz koyduğunuz yeri unutmuşsunuzdur, biz sizin yerinize arayalım” dediler ve odadaki yatağa kadar kaldırıp altına baktılar, dolaptaki battaniyeleri açıp arasını didik didik aradılar. Bütün eşyalarımızı aradılar (özel hiçbir şey kalmadı). Ben şikayetçİyken bir anda aranan ve suçlu konumuna düştüm. Yapılan muameleye çok sinirlendik, jandarma çağırmaya karar verdik ama jandarmada çantanız parmak izi almaya uygun yapıda değil gibi cümlelerle geçiştirdi bizi. Biz paramızı son ana kadar kasaya koysaydık bunları yaşamıcamızı biliyorduk. Başımıza gelen olayda ise yönetimden sadece ilgi duyarlılık ve araştırma yapacaklarına dair bir cümle beklerdik. Balayımız için gittik, paramızın kaybolmasından çok yapılan muamelenin üzüntüsü içerisinde evimize döndük. Dolayısıyla bu oteli KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUZZ..