ben tatile gelmedim ama duydugum kadarıyla iyi bir personeliniz var
ve istikrarlı bir kuruluş personeline deyerveren bir otel örnek teşkil ediyor
veyönetim kadrosu iyimiş bende adam eve otelde calışan bir servis elemanıyım örnek bir kuruluş oldugunuz dan teşekür ederim calışan lara
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder