9 Eylül 2011 Cuma
Ela Quality Resort
Bayram tatilini Ela da geçirmeye karar verdik ve doğrusu keyifli geçti.Geldiğimiz andan itibaren gideceğimiz güne kadar çalışanlar çok ilgiliydi ve güleryüzlü.Çok sayıda otelde kaldık ancak böyle bşir ilgi ve karşılığı gördük dersem doğru olmaz.Çalışanlar çok farklı,herkes işinden keyif alıyor.Yemekler için söylenecek tek şey eğersunulan bu çeşitlerde halen bir şeyler bulunamıyorsa PES İnsan çeşit bolluğundan ne alacağını bilemiyor kaldı ki bir çok yerde yiyecek ve içecek sunuldu.Bahçede yapılan Mangal çok iyidi. Biz tekrar gitmeyi düşünüyoruz zira memnun kaldık. Objektif olup hakkını vermek lazım. Havuzlar ,Bahçe,Çocuk merkezi,odalar,özellikle Lobi,Barlar ve özel mekan restoranlar,hepsi enfesti.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder