Club Asteria herkese tavsiye ederim ben teyzemlerle gittim tek çocuk olmama rağmen çook eğlendim. hayatımda geçirdiğim en güzel tatildi. özellikle animatörlere (nono abi,tarık abi,selçuk abi,sinan abi ve jimnastikçi ablalara) çok teşekkürler kaydırakçı mehmet abinin ve aşçıların güler yüzlülüğünü unutmamak gerek ANTALYAYA GİDECEKSENİZ BURADAN BAŞKA BİR YERE GİTMEYİN.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder