15 Ekim 2011 Cumartesi

Papillon Zeugma

balayımızı geçirdik ve çok doğru bir tercih yapmışız, sonrraki yıllarda gittiğimiz otellerde aynı kaliteyi bulamayınca insan zeugmanın kalitesini daha bi iyi anlıyor, bu senede ayscha ya gitmeyi düşünüyoruz ve büyük olasılıkla memnun kalacağımızı düşünüyorum.

1 yorum:

  1. balayımızı geçirdik ve çok doğru bir tercih yapmışız, sonrraki yıllarda gittiğimiz otellerde aynı kaliteyi bulamayınca insan zeugmanın kalitesini daha bi iyi anlıyor, bu senede ayscha ya gitmeyi düşünüyoruz ve büyük olasılıkla memnun kalacağımızı düşünüyorum. Otel şikayet

    YanıtlaSil