30 Haziran 2010 Çarşamba
Caprice Thermal Palace
22haziran 29 haziran 2010 arası 7 aile caprice sarayındaydık tam bir rezillik hangisini anlatalım üçüncü kez gittik bu otele ve tanıyamadık adeta şok olduk 2008 de gerçekten saraya yakın hizmet vardı şimdi her tarafa ilave odalar yapılmış insanlara hiç değer verilmiyo çin işkencesi adeta hayvan muamelesi personel rezilin ötesi eğitim yok bilgisizler okadar kalite düşmüşki 3000 kişi otele tıkmışlar asansör sırası yemek yeri kapmayla gününüz.geçiyo yemekler iğrenç tadsız hepimiz hasta olduk çoluk çocuk 3 gün yattık sırayla etrafızda herkez ishal ve kusma doktora gidiyosun 10 lira bide ilaç satıyo 10 lirada o didim d.hstnesine gittik yinemi capriceden dediler oteli mahfetmişler olma zböyle birşey ilave oda yapmadık yer kalmamış biede bunla övünmezlermi bugün 2800 dün 2900 kişiydik falan inanın caprice sonunu hazırlamış hayatta bedava olsa gitmem birdaha etrafımdada herhez aynı görüşteydi herşeyi ticarete dökmüşler rezalet
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder